Case: Brabantpark Nieuws

Wie goed doet, goed ontmoet. Als bedrijf heb je niet alleen een zakelijk doel, ook af en toe je sociale gezicht laten zien is belangrijk. Naast sponsoring kan dat ook door je handen uit de mouwen te steken. Dat doen wij vier keer per jaar voor onze eigen omgeving. In 2013 ontwikkelden we namelijk een magazine voor onze wijk, met daaraan gekoppeld een ondernemersplatform. Als reclamemannen wilden we natuurlijk dat dat professioneel zou worden opgezet. En dat is gelukt, samen met een team vrijwilligers werken we nu al 27 edities aan een wijkblad dat qua presentatie veel meer is dan dat. Een mix van human interest verhalen, ontwikkelingen uit de wijk en achtergronden over de bij het platform aangesloten bedrijven. Leon schrijft en voert de hoofdredactie en Marcus zorgt er in de regel voor dat de kwaliteit ook visueel gewaarborgd blijft. Dat doen we belangeloos om mensen in onze eigen wijk te verbinden.

De grootste voldoening? Na iedere uitgave krijgen we weer talloze complimenten en tips en als het blad onverhoopt niet bezorgd is gaat de telefoon. Waar het geheel op het begin gefinancierd moest worden vanuit Forcez, kan alles zich nu zelf bedruipen binnen een daarvoor in het leven geroepen stichting. En zelf…zelf zijn we inmiddels echt bedreven in het opzetten van magazines, zowel qua lijn als de hele praktische kant van het verhaal.

Wilt u ook starten met een mooie papieren uiting voor uw bedrijf? Laat het weten, we delen graag onze kennis.